Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.8 ТС гасне в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 1.8 ТС гасне в движение

    Здравейте , имам проблем с колата ... както си карам аз и изведнъж изгасне , давам на контакт ток всичко си има , стартера върти ,но неиска да запали , преди свалях клемата на акомулатора и пак е закачвах и се оправяше ,но сега вече неиска така .... нито придърпва ,нито нищо , гасне изведнъж както е карам и после пали когато си поиска , сменяни са свещите преди 2,3 хил. ,но невярвам да е от тях проблема , четох в форума ,че може да е от дебитомера , но той не работеше от както купих колата , не ми се вярва да е от него ... ако някой знае нещо ,нека каже

  • #2
    Не си търсил достатъчно в раздел 156.
    Има поне три теми за твоя проблем
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Колега смени си датчика на коляновия вал.. При този проблем, той е най-вероятния заподозрян. Успех!
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • #4
        Ако студена пали, а като загрее гасне и после трябва да истине, за да запали пак, най-вероятно си е заминал датчика на коляновия вал.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          благодаря , а къде точно се намира този датчик на вал-а ? и какво представлява

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nasko95 Покажи съобщение
            благодаря , а къде точно се намира този датчик на вал-а ? и какво представлява
            Желателно е да се направи една диагностика в сервиз и тогава да се сменят части.

            Иначе датчикът изглежда ето така:


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Тъкмо снощи с MUROMAN говорихме за същото и си мислехме, кво ли те чака, ако ти се случи тва докато изпреварваш...не ми се мисли. И аз гласувам за датчик колянов вал, ама колегата е прав, че е доста добре колата да я преслуша някой читав майстор, за да няма инциденти после.
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                Тъкмо снощи с MUROMAN говорихме за същото и си мислехме, кво ли те чака, ако ти се случи тва докато изпреварваш...не ми се мисли. И аз гласувам за датчик колянов вал, ама колегата е прав, че е доста добре колата да я преслуша някой читав майстор, за да няма инциденти после.
                Ми нищо няма да се случи,когато е над 2500 оборота няма проблем само да не пада под тях.Така съм ходил от Перник до Сандански и обратно с преебан датчик,а имам и свидетели и то от форума.
                Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                Comment


                • #9
                  Здравейте колеги,преди месец се сблъсках със същия проблем няколко пъти гаснах по пътя София-Видин.При мен проблем се оказа релето на бензиновата помпа (точно пред акумулатора) смених го с релето на климатика което е същото и така се прибрах,на следващия ден си купих две релета от моргата и всичко е ОК

                  Comment


                  • #10
                    Ей преди половин час ме репатрираха заради същия проблем... Загасна ми пред един завой и ме спаси само остатъчното налягане в хидравликата.

                    Comment

                    Working...
                    X